Czy:
- jesteś osobą otwartą na ludzi, pozytywnie nastawioną do świata?
- jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej?
- czerpiesz przyjemność z kontaktu z ludźmi i lubisz z nimi rozmawiać?
- potrafisz wspierać właścicieli zwierząt w rozwiązywaniu ich problemów?
- masz szacunek do ludzi, którzy nie wiedzą wszystkiego i nie boisz się przyznać, że też nie wiesz wszystkiego?
- cechuje Cię empatia, pewność siebie i wysoką samoocena*?
- szukasz nieustannego rozwoju?
- lubisz pracę z social mediami: wstawianie postów, robienie rolek i ciekawych zdjęć?
- w działaniu zachowujesz zdyscyplinowanie, posiadasz umiejętność analizy,
- dbasz o szczegóły i wysoką jakość wykonywanej przez siebie pracy?
- jesteś osobą dociekliwą w szukaniu rozwiązań?
- dbasz o to co jesz i wierzysz, że dieta i ruch mają ogromne znaczenie dla zdrowia?
- zależy Ci na tym, żeby zwierzęta też cieszyły się zdrowiem i długim życiem?
- cenisz sobie produkty premium?
- masz za sobą doświadczenie z chorobą i śmiercią swojego zwierzęcia?
Szukamy dojrzałych emocjonalnie i życiowo osób, które rozumieją, że sprzedawanie to pomaganie ludziom i ich psom i kotom.
To troszczenie się o ich dobro, a nie prymitywna manipulacja i tanie sztuczki sprzedażowe.
Jeżeli czujesz, że nie zgadzasz się z powyższymi punktami
– nie czytaj dalej ogłoszenia.
Ponad 80%…
psów i kotów w wieku powyżej 3 lat ma problemy stomatologiczne. 80% wszystkich psów w wieku powyżej 8 lat cierpi z powodu zużycia stawów. 56% wszystkich problemów zdrowotnych u zwierząt dotyczy trawienia. 1 na 2 psy oraz 1 na 3 koty powyżej 10 roku życia choruje na raka.
Uznaliśmy, że jest to dostateczny powód, aby pomóc właścicielom wspierać zdrowie ich zwierząt. Wierzymy, że stare powiedzenie „jesteś tym, co jesz” nie odnosi się tylko do ludzi.
Dlatego chcemy, żeby klienci – szukając sklepu ze zdrową żywnością dla swoich zwierząt – wiedzieli, że AmazoniaZoo.pl jest jedynym właściwym wyborem.
Głównym Twoim zadaniem będzie sprawna i kulturalna obsługa klienta, oparta na głębokiej wiedzy o sprzedawanych produktach.
Ponadto: przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie ich do sprzedaży, wyeksponowanie, utrzymywanie czystości oraz tworzenie procedur. Otrzymasz od nas niezbędne wsparcie na etapie wdrożenia do wszystkich zadań.
Forma zatrudnienia
Forma zatrudnienia: to umowa zlecenie, po obopólnej decyzji o zatrudnieniu, forma zatrudnienia do indywidualnego ustalenia (umowa o pracę, umowa zlecenie, b2b). Wynagrodzenie netto/brutto w okresie próbnym, to 3 261,53 zł/brutto 4 300 zł.
Możliwość wzrostu wynagrodzenia w przyszłości w oparciu o konkretne i osiągalne kryteria przejścia na kolejny poziom, gdy nabędziesz wiedzę, umiejętności i doświadczenie potrzebne do bycia samodzielnym specjalistą (liczymy, że może to nastąpić po ok. 4-5 miesiącach).
Praca odbywać się będzie w sklepie stacjonarnym w Szczecinie przy ul. Reymonta 3 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00 i co trzecią sobotę w godz. 9.00 – 14.00.
Otrzymasz od nas, to na czym nam najbardziej zależy: ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki (ponad 100 tytułów) i Twój własny budżet na zakup książek na koszt firmy. Dodatkowo darmowy dostęp do naszych audiobooków i e-booków.
Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:
- odpowiedziałaś/eś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,
- władasz biegle j. niemieckim lub angielskim,
- rozumiesz wyzwania z jakimi borykają się klienci z chorymi psami lub kotami.
Chcesz aplikować?
Rozpatrujemy tylko pełne i kompletne zgłoszenia. Nie chcemy wiedzieć, jak piszesz listy, tylko jak wypowiadasz słowa, dlatego nagraj nam na dyktafonie (np. w swoim smartfonie) odpowiedzi na poniższe pytania:
- z jakiego powodu aplikujesz do pracy w AmazoniaZoo.pl?
- które z Twoich mocnych stron i w jaki sposób mogą być przydatne w pracy u nas?
- co zrobiłaś/eś w zakresie swojego samodoskonalenia w ostatnim roku? Podaj konkretne przykłady.
Swoje CV z nagraniem prześlij na adres:
halo@amazoniazoo.pl
lub whatsapp:
+48 664 590 707