Często zadawane pytania

SKLEP STACJONARNY

JAKIE AKCESORIA KUPIĘ W SKLEPIE STACJONARNYM?

W AmazoniaZoo.pl skupiamy się głównie na zdrowym jedzeniu. Nie kupisz u nas takich akcesoriów, jak: obroże, smycze, legowiska, transportery i kuwety dla kota. Znajdziesz za to dobrej jakości zabawki dla psa i kota.

SKLEP INTERNETOWY - ZAMÓWIENIA ONLINE

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ ONLINE Z ODBIOREM OSOBISTYM?

Tak, warunkiem złożenia zamówienia, jest jego opłacenie w trakcie składania.

O możliwości odbioru poinformujemy w wiadomości e-mail.

W KTÓRE DNI REALIZOWANE SĄ DOSTAWY?

Dostawy realizowane są za pośrednictwem naszych operatorów InPost i DHL, według ich harmonogramu. Przeważnie 1-2 robocze od momentu wysłania.

JAKIE SĄ SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE?

Sposób płatności za zamówienie, można sprawdzić na stronie PŁATNOŚCI (link)

Formularz kontaktowy

Lokalizacja

Dane kontaktowe

Sklep stacjonarny:

    • lokalizacja: “Rynek Pogodno” ul.Reymonta 3, pawilon 7/8 w Szczecinie
    • telefon: +48 539 057 963
    • e-mail: sklep[at]amazoniazoo.pl
    • godziny otwarcia: pn. – pt.: 9:00 – 17:30, sobota 9:00 – 14:00, niedziela: nieczynne

 

Sklep internetowy: