Slide Kontakt Kontakt z AmazoniaZoo.pl

Często zadawane pytania

  Sklep stacjonarny

Czy w Amazoniazoo.pl znajdę karmę dla alergika?

Tak w AmazoniaZoo.pl znajdziesz wiele rozwiązań dla zwierząt z alergiami.

Karmy monobiałkowe oraz surowe hipoalergiczne jedzenie, które pomaga najbardziej.

Jakie akcesoria kupię w sklepie stacjonarnym?

W AmazoniaZoo.pl skupiamy się głównie na zdrowym jedzeniu. Nie kupisz u nas takich akcesoriów, jak: obroże, smycze, legowiska, transportery i kuwety dla kota. Znajdziesz za to dobrej jakości zabawki dla psa i kota.

  produkty

Jak przechowywać surowe jedzenie Jolipet?

To ważne, aby zachować ciąg chłodniczy, dlatego po zakupach natychmiast włóż jedzenie do zamrażarki. Nie zamrażaj już rozmrożonych krążków.

Czym różnią się diety Wolf's Menu i Jolipet od większości gotowych surowych karm?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

  sklep internetowy – zamówienia online

Czy mogę zamówić online z odbiorem osobistym?

Nie. Zamówienia online dostępne są jedynie z opcją dowozu do domu. 

Jeśli chciałbyś kupić coś na próbę, zapraszamy do sklepu stacjonarnego. 

Produkty kupisz w tej samej cenie.

W które dni realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są wyłącznie we wtorek i piątek.

Czy mogę zapłacić kartą podczas dostawy zamówienia do domu?

Jeśli podczas zamówienia nie wybrałeś opcję zapłaty przy odbiorze, możesz zapłacić jedynie gotówką. Płatność kartą możliwa jest tylko w sklepie stacjonarnym.

W jakich godzinach są realizowane dostawy?

Dostawy są realizowane w przedziale od godz. 18.00 do maksymalnie godz. 22.00

Czy można wybrać przedział czasowy dostawy?

Dowozy realizowane są w godzinach 18.00 – 22.00. Kierowca zawsze po ustaleniu trasy dzwoni do klienta w celu podania przybliżonej godziny dostawy. Ze względów logistycznych nie ma możliwości zmiany tej godziny.

Czy dostawy realizowane są codziennie?

Dostawy realizowane są w zależności od strefy dostaw w dniach podanych na stronie DOSTAWA.

Formularz kontaktowy

Wskazówki dojazdu

Dane kontaktowe

Kontakt ze sklepem internetowym

email: halo[at]amazoniazoo.pl

Kontakt ze sklepem STACJONARNYM

email: sklep[at]amazoniazoo.pl

adres sklepu stacjonarnego

ul. Reymonta 3
pawilon 7/8

71-276 Szczecin

godziny otwarcia sklepu stacjonarnego

Pn. – Pt.:   9:00 – 17:30
Sob.:   9:00 – 14:00

Niedziela: nieczynne

0
Twój koszyk