Często zadawane pytania

SKLEP STACJONARNY

CZY W AMAZONIAZOO.PL ZNAJDĘ KARMĘ DLA ALERGIKA?

Tak w AmazoniaZoo.pl znajdziesz wiele rozwiązań dla zwierząt z alergiami.

Karmy monobiałkowe oraz surowe hipoalergiczne jedzenie, które pomaga najbardziej.

JAKIE AKCESORIA KUPIĘ W SKLEPIE STACJONARNYM?

W AmazoniaZoo.pl skupiamy się głównie na zdrowym jedzeniu. Nie kupisz u nas takich akcesoriów, jak: obroże, smycze, legowiska, transportery i kuwety dla kota. Znajdziesz za to dobrej jakości zabawki dla psa i kota.

SKLEP INTERNETOWY - ZAMÓWIENIA ONLINE

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ ONLINE Z ODBIOREM OSOBISTYM?

Nie. Zamówienia online dostępne są jedynie z opcją dowozu do domu. 

Jeśli chciałbyś kupić coś na próbę, zapraszamy do sklepu stacjonarnego. 

Produkty kupisz w tej samej cenie.

W KTÓRE DNI REALIZOWANE SĄ DOSTAWY?

Dostawy realizowane są wyłącznie we wtorek i piątek.

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KARTĄ PODCZAS DOSTAWY ZAMÓWIENIA DO DOMU?

Jeśli podczas zamówienia nie wybrałeś opcję zapłaty przy odbiorze, możesz zapłacić jedynie gotówką. Płatność kartą możliwa jest tylko w sklepie stacjonarnym.

W JAKICH GODZINACH SĄ REALIZOWANE DOSTAWY?

Dostawy są realizowane w przedziale od godz. 18.00 do maksymalnie godz. 22.00.

CZY MOŻNA WYBRAĆ PRZEDZIAŁ CZASOWY DOSTAWY?

Dowozy realizowane są w godzinach 18.00 – 22.00. Kierowca zawsze po ustaleniu trasy dzwoni do klienta w celu podania przybliżonej godziny dostawy. Ze względów logistycznych nie ma możliwości zmiany tej godziny.

CZY DOSTAWY SĄ REALIZOWANE CODZIENNIE?

Dostawy realizowane są w zależności od strefy dostaw w dniach podanych na stronie DOSTAWA.

Formularz kontaktowy

Wskazówki dojazdu

Dane kontaktowe

KONTAKT ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

 


email: halo[at]amazoniazoo.pl


KONTAKT ZE SKLEPEM STACJONARNYM

 


email: sklep[at]amazoniazoo.pl


ADRES DO SKLEPU STACJONARNEGO

 


ul. Reymonta 3
pawilon 7/8
71-276 Szczecin

GODZINY OTWARCIA SKLEPU STACJONARNEGO

 


Pn. – Pt.:   9:00 – 17:30
Sob.:   9:00 – 14:00

Niedziela: nieczynne