Często zadawane pytania
SKLEP STACJONARNY
JAKIE AKCESORIA KUPIĘ W SKLEPIE STACJONARNYM?
W AmazoniaZoo.pl skupiamy się głównie na zdrowym jedzeniu. Nie kupisz u nas takich akcesoriów, jak: obroże, smycze, legowiska, transportery i kuwety dla kota. Znajdziesz za to dobrej jakości zabawki dla psa i kota.
SKLEP INTERNETOWY - ZAMÓWIENIA ONLINE
CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ ONLINE Z ODBIOREM OSOBISTYM?
Tak, warunkiem złożenia zamówienia, jest jego opłacenie w trakcie składania.
O możliwości odbioru poinformujemy w wiadomości e-mail.
W KTÓRE DNI REALIZOWANE SĄ DOSTAWY?
Dostawy realizowane są za pośrednictwem naszych operatorów InPost i DHL, według ich harmonogramu. Przeważnie 1-2 robocze od momentu wysłania.
JAKIE SĄ SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE?
Sposób płatności za zamówienie, można sprawdzić na stronie PŁATNOŚCI (link)
Formularz kontaktowy
Lokalizacja
Dane kontaktowe
Sklep stacjonarny:
-
- lokalizacja: “Rynek Pogodno” ul.Reymonta 3, pawilon 7/8 w Szczecinie
- telefon: +48 539 057 963 między: 9.00 – 17.00
- e-mail: sklep[at]amazoniazoo.pl
- godziny otwarcia: pn. – pt.: 9:00 – 17:30, sobota 9:00 – 14:00, niedziela: nieczynne
Magazyn – obsługa zamówień internetowych:
-
- lokalizacja: ul. Jodłowa 25, Szczecin 71-114
- telefon: +48 790 860 730 między: 8.00 – 14.00
Magazyn nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej.