Proces zwrotu zakupów online staje się prosty i wygodny, bez konieczności drukowania etykiet, wypełniania formularza zwrotu czy długiego oczekiwania na zwrot środków.
Szybkie i bezproblemowe zwracanie produktów zakupionych online. Możesz łatwo nadać przesyłkę zwrotną do naszego sklepu internetowego AmazoniaZoo.pl, korzystając z szerokiej sieci punktów nadania oraz różnych przewoźników.
Chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt? Możesz to zrobić, przesyłając go nam w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówionych produktów. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania oraz powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym.
Nie można zwrócić towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania, nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Instrukcja zwrotu:
- Krok pierwszy: kliknij w przycisk: NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ.
- Forma zwrotu: po przejściu na stronę „Wygodne Zwroty” określ, czy chcesz wydrukować etykietę, czy wysłać bez etykiety.
- Opłać przesyłkę: Wybierz preferowanego przewoźnika i opłać koszt przesyłki za pomocą dostępnych metod płatności, takich jak Przelewy24 czy BLIK.
- Nadaj paczkę: Zanieś paczkę do wybranego punktu nadania, np.: Paczkomatu InPost, Żabki, DPD czy DHL.
- Oczekuj na zwrot środków: Po otrzymaniu przez sklep zwróconego produktu, zwrot pieniędzy powinien nastąpić w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
KONTAKT:
AmazoniaZoo.pl
ul. Jodłowa 25
71-114 Szczecin
tel. +48 790 860 730
